Літня знижка
0
Бажання
Комплектів: 0
Загальна: 0.00 грн, 0.00 $
Прапор

Виберіть мову

Дитяче взуття оптом
Дитяче взуття оптом

Правила обмiну та повернення взуття

Правила обмена детской обувиЗгідно ст. 18 «Закону про захист прав споживачів», вимоги покупців розглядаються при пред'явленні товарного чи касового чека.

 

При виявленні в купленому взутті одного або кількох дефектів виробничого характеру покупець має право протягом встановлених гарантійних термінів обміняти його на взуття будь-якої моделі або одержати сплачену за нього грошову суму, якщо пара не підлягає гарантійному ремонту.

 

Гарантійні терміни на взуття обчислюються з дня покупки взуття, а на обмінну пару — з дня її обміну.

 

Обмін недоброякісного взуття проводиться за письмовою заявою покупця.

 

У разі обміну недоброякісного взуття на взуття іншої моделі з покупцем проводиться перерахунок, виходячи з грошової суми, зазначеної при покупці.

 

Не підлягає обміну чи безоплатному ремонту взуття:

  • зношене;
  • з дефектами, що утворилися внаслідок експлуатації в умовах, що не відповідають його призначенню;
  • з механічними пошкодженнями (подряпини, порізи, «сдіри» і т. п.);
  • деформоване внаслідок неправильного носіння, сушіння, яке втратило якість в результаті хімічного впливу, і з іншими дефектами, що виникли з вини покупця;
  • відремонтоване до пред'явлення покупцем магазину;
  • знижене в ціні взуття.

 

*Розміри взуття вказані за інформацією виробника. Неточності в 1 розмір вважаються можливими і не є причиною для повернення (обміну).

 

Повернення неякісного взуття

  • взуття повинно бути чистим, не вживаним, без слідів примірки;
  • взуття має бути упаковано у фірмові індивідуальні коробки;
  • не допускається нанесення власного маркування  на взуття або коробки (цінники й інші деталі).

 

Повернення взуття, що було в експлуатації протягом гарантійного строку

Повернення взуття, що було у експлуатації, може бути здійснене лише з однієї причини: знос взуття з вини виробника (лопнула шкіра, відклеїлася підошва і т. п.). Тільки експертиза може визначити, з чиєї вини - покупця або виробника - відбувся знос взуття. Експертиза проводиться протягом 20 днів як покупцем, так і магазином.

 

На змінні деталі (устілки, шнурки, набійки, фурнітуру тощо) гарантія не поширюється.

 

Взуття з дрібними після виробничими недоліками, які легко можна виправити (відклеювання декоративного ранта, розрив нитки на прошитої підошві та ін) не є підставою для повернення або обміну взуття.

 

При відсутності зламаної або пошкодженої деталі, взуття, яке було в експлуатації, до повернення не приймається.

 

Скачати правила обміну та повернення взуття для роздрібного магазину

Скачати правила догляду за дитячим взуттям Weestep

Яндекс.Метрика