Згідно ст. 18 «Закону про захист прав споживачів», вимоги покупців розглядаються при пред'явленні товарного і касового чека.
При виявленні в купленому взутті одного або кількох дефектів виробничого характеру покупець має право протягом встановлених гарантійних термінів обміняти його на взуття будь-якої моделі або одержати сплачену за нього грошову суму, якщо пара не підлягає гарантійному ремонту.
Гарантійні терміни на взуття обчислюються з дня покупки взуття, а на обмінну пару — з дня її обміну.
Обмін недоброякісного взуття проводиться за письмовою заявою покупця.
У разі обміну недоброякісного взуття на взуття іншої моделі з покупцем проводиться перерахунок, виходячи з грошової суми, зазначеної при покупці.
Не підлягає обміну чи безоплатному ремонту взуття:
Повернення неякісного взуття
Взуття повинно бути чистим, не вживаним, без слідів примірки;
взуття має бути упаковано у фірмові індивідуальні коробки;
не допускається нанесення власного маркування на взуття або коробки (цінники й інші деталі).
Повернення взуття, що було в експлуатації протягом гарантійного строку
Повернення взуття, що було у експлуатації, може бути здійснене лише з однієї причини: знос взуття з вини виробника (лопнула шкіра, відклеїлася підошва і т. д.). Тільки експертиза може визначити, з чиєї вини - покупця або виробника - відбувся знос взуття. Експертиза проводиться протягом 20 днів як покупцем, так і магазином.
На змінні деталі (устілки, шнурки, набійки, фурнітуру тощо) гарантія не поширюється.
Взуття з дрібними після виробничими недоліками, які легко можна виправити (відклеювання декоративного ранта, розрив нитки на прошитої підошві та ін) не є підставою для повернення або обміну взуття.
При відсутності зламаної або пошкоджеої деталі, взуття, яке було в експлуатації, до повернення не приймається.
Скачати правила обміну та повернення взуття для роздрібного магазину
Скачати правила догляду за дитячим взуттям "Weestep"